כאחת מחברות השילוח המתקדמות והמקצועיות ביותר בישראל אנו מקיימים עם הלקוחות  מפגשים על מנת לספק פתרונות אופטימלים ולתאם ציפיות.

בכל שלב בשרשרת ההספקה אנו שואפים להציג בפני הלקוח, והמשתתפים האחרים בתהליך, פתרונות  פשוטים וברי ביצוע אשר לוקחים בחשבון באופן קבוע את הבדיקה של עלות/ תועלת.

אנו מתמקדים ב:

  • קהל לקוחותינוו
  • צוות העובדים
  • טכנולוגיה מתקדמת
  • כושר הסתגלות מהיר לשינויים

הלקוחות שלנו
אנו מאמינים בחשיבות ההשקעה בלימוד צרכי הלקוחות  שלנו.

התרבות הארגונית של טרגט ושאלתיאל, כפי שעוצבה במשך שנים, ברורה וחד משמעית – הצטיינות בשירות. השאיפה המתמדת היא להעניק שירות מעבר לציפיות הלקוח.

צוות העובדים
הניסיון המצטבר של צוות העובדים וההנהלה הוא רב ומגוון. בכדי לעמוד באיסטרטגיה של טרגט ושאלתיאל, שאחד ממרכיביה העיקרים היא הצטיינות בשירות אנו מקפידים על גיוס עובדים ומנהלים בעלי ידע רב תחומי ובעלי תודעת שירות גבוהה.

טכנולוגיה
אנו מציעים ללקוחותינו כלים יחודיים המאפשרים שיפור בשליטה והבקרה על המשלוחים ( ראה כלים אינטראקטיביים)

כושר הסתגלות מהיר לשינויים
צוותי עבודה עתירי ידע וניסיון, המיומנים לשינויים בהתראה קצרה, מאפשרים לנו גמישות ועמידה בלוחות הזמנים ובמשימות.

         צוות טרגט-שאלתיאל הוא צוות של מומחים. אנו פועלים אחרת ונותנים שרות מהמדרגה הראשונה.
       בואו לצמוח איתנו.